Sandøyafestivalen 2024

31. august–1. september er det én ting som gjelder: Agder SVs helgefestival på Sandøya!

Vi inviterer til en helg fylt av inspirerende innledere, gode diskusjoner og sosialt samvær med SVere fra hele Agder, alt i naturskjønne omgivelser på idylliske Sandøya utenfor Tvedestrand. Her er det full uttelling både for den som er interessert i politikk, godt selskap og naturperler. Det er også gode muligheter for å avrunde badesesongen.

På programmet kan vi friste med blant annet SV-leder Kirsti Bergstø, naturfotograf og tidligere stortingsrepresentant Arne Nævra, stortingsrepresentant Ingrid Fiskaa og SV-nestor Stein Ørnhøi.

Blant temaene for innledninger og panelsamtaler finner vi blant annet:

Det vil prøve å organisere praktiske workshops med arbeidersang, bannermaling og øyvandring i kulturlandskapet på Sandøya.

Programmet vil bli oppdatert med flere detaljer på denne siden!

PRAKTISK INFORMASJON

PS! Fylkesstyret oppfordrer lokallagene til å dekke egenandelen for de som har behov for det – ta kontakt med ditt lokallag om du ønsker og delta men opplever egenandelen som et hinder. Dersom lokallag som mottar slike henvendelser ikke har kapasitet til å dekke det, ta kontakt med fylkeslaget.

Egenandel kan betales til Agder SVs konto 2895.11.81376

PÅMELDING

Meld deg på her!

TRANSPORT

Vi tar rutebåt fra Hagefjord brygge til Sandøykilen kl. 10:35 på lørdag og returner kl. 16 på søndag.

Organiser samkjøring til og fra Hagefjord brygge med andre deltakere fra ditt lokallag, eller ta kontakt med fylkeslaget om du trenger hjelp til å skaffe skyss.

PROGRAM

Mer detaljert program vil bli lagt ut her, men vi kan friste med blant annet SV-leder Kirsti Bergstø, naturfotograf og tidligere stortingsrepresentant Arne Nævra, stortingsrepresentant Ingrid Fiskaa og SV-nestor Stein Ørnhøi, så her er det bare å melde seg på!