Nominasjonsmøte 20. november

Publisert av: Agder SV Publisert: 21. oktober 2022
Oppdatert: 13. november 2022
Lesetid: ca. 1 min
Nominasjonsmøtet avholdes 20. november i Kristiansand, og Nominasjonskomiteens innstilling er nå klar.

Søndag 20. november er det nominasjonsmøte for Agder SV på Rådhuset i Kristiansand. Alle lokallag har fått invitasjon, og melder på sine delegasjoner. Om du vil være delegat, ta kontakt med styret i lokallaget ditt!

Etter nominasjonen er unnagjort, blir det debatt om programkomiteens førsteutkast til program for fylkestingsperioden 2023–2027. Programkomiteen tar med seg debatten og innkomne forslag i sitt videre arbeid. Etter programkomiteen har laget sitt forslag ferdig før jul, innstiller fylkesstyret på programforslag i januar. Det vil så bli anledning til å fremme endringsforslag fram mot behandling på fylkesårsmøtet 11. februar 2023.

Samme dag og sted er det også representantskapsmøte kl. 10–13:30. Her møter alle lokallag med 2 representanter, i tillegg til fylkesstyret og utvalgsledere.